7 Eylül 2017 Perşembe

Paulo Coelho - Aldatmak

Bir aylık bir aranın ardından herkese Merhaba ! 

Benim için uzun tatile gitmeyenler için kısa olacak 1 aylık tatilimi dün sonlandırdım :( malum tatilde olduğum için bloga yazı yazmadım ama okudum,okudum ve bütün kitapların bende bıraktığı izleri sizinle yavaş yavaş paylaşmaya çalışacağım.


Tatilde okuduklarımın içinde Paulo Coelho ve kitabı Aldatmak vardı. Yazarın yazdığı bütün kitapları hemen hemen okumakla beraber çok beğendiklerimi bazen aklıma esince yeniden okuyorum. 


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Paulo Coelho -Aldatmak 
Kitabın adı: Aldatmak 

Yazarı: Aldatmak 

Çeviri: Emrah İmre 

Yayınevi: Can Yayınları

Sayfa sayısı:271 



Yazarın okumadığım tek kitabı olan Aldatmak beni bir hayli hüsrana uğrattı desem herhalde çokta yalan söylememiş olmam. Yazarın favorilerim arasında olan Veronika Ölmek İstiyor kitabı nedense Simyacı adlı eserinden daha çok hoşuma gider. Kitaba çok büyük beklentiler ile başlamadığımı da belirtmem lazım. Az çok ne okuyacağımı tahmin ediyordum bu yüzden de çok büyük beklenti içine girmedim. 

kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Aldatmak 


Kitap ilişkiler,evlilik ve aldatma üzerine bir kitap zaten. Linda ayrıcalıklı, 30'lu yaşlarında, mesleğinde başarılı,güzel bir evliliği ve iki çocuğu olan bir kadındır. Genç bir kadının isteyip de sahip olamayacağı her şeye sahiptir ama sahiplik ve tatminlik onu gittikçe sıkar. Sıradan yaşamı onu gittikçe boğmaktadır ve tam da bugünlerde eski bir okul arkadaşı olan şimdilerde ise siyasete atılmaya hazırlanan Jacob'a rastlar.Genç adamla aralarında tutkulu ve sonu olmayan bir ilişki başlar ancak bu tutkunun da bir sonu olacaktı.


Kitabın içerisinde aşka,evliliğe,sevgiye dair kurulmuş güzel cümleler var ama ben kitabı gerçekten sevmedim, zaman kaybıydı bana göre bu yüzden kesinlikle denk gelirse alıp okumayın :) ki yazarın son kitabı Casus da tam bir zaman kaybıydı bana göre. Casus kitabının yorumunu da blogda bulabilmeniz için linkini buraya bırakıyorum. buraya tıklayın



5 yorum:

  1. Yazarı sevmeme rağmen nedense ikinci sınıf bir kitap önyargısı oluşturuyor Aldatmak bende. İsmine çok ısınamıyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın güzel kitapları var ama son zamanlarda iyi yazmıyor ticari amaç güdüyor gibi geliyor bence

      Sil
  2. Merhaba Damla.
    Yazarın büyük bir hayranıyım diyebilirim daha doğrusu cümlelerini, olayları aktarışını seviyorum. Özellikle benim de Işığın Savaşcısının Yolu Ve Beşinci Dağ favorimdir.
    Aldatmak kitabına gelirsem de seninle aynı düşünceleri paylaşıyorum hatta Elif kitabı da öyleydi bence.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde Aldatmak kitabını kimse sevmemiş Gülşah :)

      Sil
    2. Sanırım evet. Genel yorumlar hep bu yönde :)
      İyi akşamlar, iyi haftalar.

      Sil

7 Eylül 2017 Perşembe

Paulo Coelho - Aldatmak


Bir aylık bir aranın ardından herkese Merhaba ! 

Benim için uzun tatile gitmeyenler için kısa olacak 1 aylık tatilimi dün sonlandırdım :( malum tatilde olduğum için bloga yazı yazmadım ama okudum,okudum ve bütün kitapların bende bıraktığı izleri sizinle yavaş yavaş paylaşmaya çalışacağım.


Tatilde okuduklarımın içinde Paulo Coelho ve kitabı Aldatmak vardı. Yazarın yazdığı bütün kitapları hemen hemen okumakla beraber çok beğendiklerimi bazen aklıma esince yeniden okuyorum. 


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Paulo Coelho -Aldatmak 
Kitabın adı: Aldatmak 

Yazarı: Aldatmak 

Çeviri: Emrah İmre 

Yayınevi: Can Yayınları

Sayfa sayısı:271 



Yazarın okumadığım tek kitabı olan Aldatmak beni bir hayli hüsrana uğrattı desem herhalde çokta yalan söylememiş olmam. Yazarın favorilerim arasında olan Veronika Ölmek İstiyor kitabı nedense Simyacı adlı eserinden daha çok hoşuma gider. Kitaba çok büyük beklentiler ile başlamadığımı da belirtmem lazım. Az çok ne okuyacağımı tahmin ediyordum bu yüzden de çok büyük beklenti içine girmedim. 

kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Aldatmak 


Kitap ilişkiler,evlilik ve aldatma üzerine bir kitap zaten. Linda ayrıcalıklı, 30'lu yaşlarında, mesleğinde başarılı,güzel bir evliliği ve iki çocuğu olan bir kadındır. Genç bir kadının isteyip de sahip olamayacağı her şeye sahiptir ama sahiplik ve tatminlik onu gittikçe sıkar. Sıradan yaşamı onu gittikçe boğmaktadır ve tam da bugünlerde eski bir okul arkadaşı olan şimdilerde ise siyasete atılmaya hazırlanan Jacob'a rastlar.Genç adamla aralarında tutkulu ve sonu olmayan bir ilişki başlar ancak bu tutkunun da bir sonu olacaktı.


Kitabın içerisinde aşka,evliliğe,sevgiye dair kurulmuş güzel cümleler var ama ben kitabı gerçekten sevmedim, zaman kaybıydı bana göre bu yüzden kesinlikle denk gelirse alıp okumayın :) ki yazarın son kitabı Casus da tam bir zaman kaybıydı bana göre. Casus kitabının yorumunu da blogda bulabilmeniz için linkini buraya bırakıyorum. buraya tıklayın



5 yorum:

Kitaptan Filme on 7 Eylül 2017 07:24 dedi ki...

Yazarı sevmeme rağmen nedense ikinci sınıf bir kitap önyargısı oluşturuyor Aldatmak bende. İsmine çok ısınamıyorum sanırım :)

Gülşah'la Hayata Dair on 7 Eylül 2017 08:19 dedi ki...

Merhaba Damla.
Yazarın büyük bir hayranıyım diyebilirim daha doğrusu cümlelerini, olayları aktarışını seviyorum. Özellikle benim de Işığın Savaşcısının Yolu Ve Beşinci Dağ favorimdir.
Aldatmak kitabına gelirsem de seninle aynı düşünceleri paylaşıyorum hatta Elif kitabı da öyleydi bence.
Sevgiler.

Damla EKER on 8 Eylül 2017 07:30 dedi ki...

Yazarın güzel kitapları var ama son zamanlarda iyi yazmıyor ticari amaç güdüyor gibi geliyor bence

Damla EKER on 8 Eylül 2017 07:30 dedi ki...

Genelde Aldatmak kitabını kimse sevmemiş Gülşah :)

Gülşah'la Hayata Dair on 11 Eylül 2017 11:37 dedi ki...

Sanırım evet. Genel yorumlar hep bu yönde :)
İyi akşamlar, iyi haftalar.

Yorum Gönder