10 Eylül 2017 Pazar

Davıd Vann - Akvaryum

Ağustos ayında okuduklarımın postlarını girmeye devam ediyorum. Sıradaki kitap yeni tanıştığım bir yazar olan Davıd Vann ve okuduğum ilk kitabı Akvaryum.


Davıd Vann daha önce okumadığım bir yazardı ve arkadaşımda görüp konusunu çok merak ettiğim bir kitap oldu. Kitabı oldukça gerilimli anlatmıştı bana okuyan arkadaşım ama benim fikrim bu yönde olmadı. İsterseniz laf kalabalığını bırakıp kitaptan bahsedeyim genel hatlarıyla.



kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Bir şehrin en sevdiğim yanı bu olmuştur;akvaryumların en büyüğü olarak içinde koca dünyalar saklıdır.


Kitabın adı: Akvaryum

Yazarı: Davıd Vann

Sayfa sayısı: 255

Çeviri: Suat Ertüzün 

Yayınevi: Can Yayınları



12 yaşındaki Caitlin,rıhtımda zor şartlar altında çalışan annesiyle beraber yaşamaktadır ve babasının akıbetiyle ilgili hiçbir şey bilmemektedir. Annesinin çalışma saatleriyle onun okul zamanları uyuşmadığından, Caitlin sabah okula arkadaşlarından çok erken bir saatte gelip oyalanmakta çıkışında ise annesini beklemek için şehrin büyük akvaryumunda zaman öldürmektedir. 


Akvaryumda annesinin beklerken balıkların olağanüstü yaşamlarına imrenen ve onlar hakkında bir sürü hayal kuran küçük kız hayal ile gerçek öğelerini çoğu zaman birbirine karıştırır.

kelebenkinnotdefteri.blogspot.com

Bir gün yine annesinin iş çıkışını beklediği Akvaryumda gizemli bir ihtiyarla tanışır ve Caitlin için hayatının en önemli dönüm noktalarından birini ise bu gizemli ihtiyar oluşturacaktır.



Kitabı bana gerilimli diye tanıtan arkadaşıma da buradan selam olsun doğrusu bu kitabın neresi gerilimli ben çözemedim. Kitap, aile ilişkilerine üzerine kurgulanmış bir kitap ve Davıd Vann ile tanışma kitabı olarak bunu seçerek ne kadar doğru yaptım o da tartışılır. Kitap, kötü bir kitap değil ama sonlara doğru beni sıktığını üzülerek söylemek zorundayım tavsiye eder miyim orası da meçhul elbette elinizde varsa okuyun derim :) 




2 yorum:

  1. Bende okumakta kararsız kaldım.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Elimde yok, o zaman görünce uzak durayım :))

    YanıtlaSil

10 Eylül 2017 Pazar

Davıd Vann - Akvaryum


Ağustos ayında okuduklarımın postlarını girmeye devam ediyorum. Sıradaki kitap yeni tanıştığım bir yazar olan Davıd Vann ve okuduğum ilk kitabı Akvaryum.


Davıd Vann daha önce okumadığım bir yazardı ve arkadaşımda görüp konusunu çok merak ettiğim bir kitap oldu. Kitabı oldukça gerilimli anlatmıştı bana okuyan arkadaşım ama benim fikrim bu yönde olmadı. İsterseniz laf kalabalığını bırakıp kitaptan bahsedeyim genel hatlarıyla.



kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Bir şehrin en sevdiğim yanı bu olmuştur;akvaryumların en büyüğü olarak içinde koca dünyalar saklıdır.


Kitabın adı: Akvaryum

Yazarı: Davıd Vann

Sayfa sayısı: 255

Çeviri: Suat Ertüzün 

Yayınevi: Can Yayınları



12 yaşındaki Caitlin,rıhtımda zor şartlar altında çalışan annesiyle beraber yaşamaktadır ve babasının akıbetiyle ilgili hiçbir şey bilmemektedir. Annesinin çalışma saatleriyle onun okul zamanları uyuşmadığından, Caitlin sabah okula arkadaşlarından çok erken bir saatte gelip oyalanmakta çıkışında ise annesini beklemek için şehrin büyük akvaryumunda zaman öldürmektedir. 


Akvaryumda annesinin beklerken balıkların olağanüstü yaşamlarına imrenen ve onlar hakkında bir sürü hayal kuran küçük kız hayal ile gerçek öğelerini çoğu zaman birbirine karıştırır.

kelebenkinnotdefteri.blogspot.com

Bir gün yine annesinin iş çıkışını beklediği Akvaryumda gizemli bir ihtiyarla tanışır ve Caitlin için hayatının en önemli dönüm noktalarından birini ise bu gizemli ihtiyar oluşturacaktır.



Kitabı bana gerilimli diye tanıtan arkadaşıma da buradan selam olsun doğrusu bu kitabın neresi gerilimli ben çözemedim. Kitap, aile ilişkilerine üzerine kurgulanmış bir kitap ve Davıd Vann ile tanışma kitabı olarak bunu seçerek ne kadar doğru yaptım o da tartışılır. Kitap, kötü bir kitap değil ama sonlara doğru beni sıktığını üzülerek söylemek zorundayım tavsiye eder miyim orası da meçhul elbette elinizde varsa okuyun derim :) 




2 yorum:

incinin dünyası on 10 Eylül 2017 05:51 dedi ki...

Bende okumakta kararsız kaldım.
Sevgiler canım

Kağıt Salıncak on 21 Eylül 2017 09:34 dedi ki...

Elimde yok, o zaman görünce uzak durayım :))

Yorum Gönder