Ayfer Tunç - Mağara Arkadaşları

Bilen bilir ben Ayfer Tunç'u çok severim bütün kitaplarını okudum sadece Karanlıkta Kelimeler adlı kitabı kaldı okumadığım onu da bekletiyorum zira onu da okursam elimde okunmamış kitabı kalmayacak. 


Tatilimde yine yanımda getirdiklerimin içinde Ayfer Tunç imzalı olan Mağara Arkadaşları adlı öykü kitabı vardı. Öykü okumayı ve Ayfer Tunç'u çok sevdiğimden keyif alarak altını çize çize ilerledim bu kitapta.



kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Ayfer Tunç ve Mağara Arkadaşları 



Kitabın adı: Mağara Arkadaşları 

Yazarı: Ayfer Tunç 

Sayfa sayısı: 220

Yayınevi: Can Yayınları


'' İnsan gerçekle yalan arası o incecik çizgide gezinirken,bir tıkırtı ya da bir ince ağlayışla,gerçeklerden tamamen kopup uzaklara gidebilir. O uzaklar ki,hep aynı yerde,aynı biçimde duran insanı,rüyalara taşıyan yolun adıdır. O yolda hep vehimler,yakıştırmalar,yanılsamalar en güzel halleriyle yaşanır. Gerçeklikte büründükleri rahatsız edici,kırıcı,yıpratıcı anlamlardan uzak olarak. O uzaklara gitmeden yaşamış insan,bence yaşamış sayılmamalıdır.''


Kitapta 8 öykü bulunuyor. Öykü seven ve okumaktan çok hoşlanan ben kısa molalarınızda ya da otobüste,metroda size eşlik edebilecek bir kitap öneriyorum. Her daim Ayfer Tunç okuyun inanın pişman olmayacaksınız. 








Yorumlar

  1. Öyküleri severim ben. Bunu da not alayım. Bulunca okuyayım.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan