Ayfer Tunç -Kırmızı Azap

Ayfer Tunç'u çok çok sevdiğimi ve artık okumadığım sadece bir kitabı kaldığını bilmem söylememe gerek var mı ? Yazarın kalemini çok sevdiğim için artık bende olmayan kitaplarını da bir bir kütüphaneme eklemeye başlıyorum. 


Bu yüzdendir ki yazarın bende olmayan ve okumadığım iki kitabından biri olan Kırmızı Azap benim bu sene okuduğum en güzel öykü kitaplarından biri oldu. 



kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Ayfer Tunç'un daha önce Aziz Bey Hadisesi ve Taş-Kağıt-Makas kitapları içinde yer alan öyküler Kırmızı Azap'ta toplandı.





Kırmızı Azap, yazarın 25 yıllık yazarlık birikiminin en önemli köşe taşlarından biri. Yazarın daha önce Aziz Bey Hadisesi ve Taş-Kağıt-Makas kitapları içinde yer alan öyküleri, Kırmızı Azap'ta bir araya gelerek yeniden okuyucusuyla buluşuyor. 



Kitabın adı: Kırmızı Azap 

Yazarı: Ayfer Tunç 

Yayınevi:Can Yayınları 

Sayfa sayısı:152



Kitapta 9 adet öykü var. İçlerinde benim en çok sevdiğim öyküler Kadın Hikayeleri Yüzünden ve Soğuk Geçen Bir Kış oldu. Hatta Kadın Hikayeleri Yüzünden adlı öyküyü kafamda senaryolaştırıp filme bile çektim :D  o kadar etkileyici o kadar güzeldi artık gerisini siz düşünün. 


Öykü söz konusu olunca seçerim ve herkesin öykülerini okumam o yüzden zevkime güvenin ve bu kitabı okuyun, okuyunca da benimle görüşlerinizi paylaşın :)

Yorumlar

  1. Ben yazarın Dünya Ağrısı adlı kitabını okumuştum. Beğenmiştim de. Pek kolay kitap değildi ama :) Bunu da severim diye düşünüyorum. :) Bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öykülerin bir arada toplandığı kitapları çok severim.iyi okumalar :)

      Sil
  2. Merhaba, bol bol güzel kitapla dolu bir blog. Ne kadar güzel. Ayfer Tunç henüz okumadım. Ama bir kaç zamandır aklımda hep. Siz hayranı iseniz, ilk neyi önerirsiniz sormak istedim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Kapak Kızı ve devamı olan Yeşil Peri Gecesi ile başlayın derim iyi okumalar :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk