Sinem Sal - Dank

'' Bazen sadece bir insan sana inanır. Bütün dünya senden yanaymış gibi hissedersin. '' 


'' Çünkü edebiyat yaşamdan daha güvenli. Bir kitabı eline aldığında, sonunun nerede geleceğini biliyorsun. Ya hayatın ? ''


Öykü okumayı olursa kaliteli öykü okumayı çok sevdiğimi artık sağır sultanlar bile biliyor. Bende yeni yeni öykü yazarlarını keşfetmeye devam ediyorum işte bunlardan biri de sevgili Sinem Sal.


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Sinem Sal - Dank 
Kitabın adı: Dank 

Kitabın yazarı:Sinem Sal

Yayınevi: April Yayıncılık

Sayfa sayısı: 219


Kitap iki bölümden oluşuyor. Birinci bölüm olan YİV de toplam 8 öykü var ve bu öyküler oldukça başarılı. Altını çizdiğim pek çok satır yer alıyor bunlardan ikisini en başta paylaştım zaten. Diğer kısım ise SET burada da 5 öykü var. İkinci bölümde yer alan öyküleri çok sevmedim ilk bölümde yer alan öyküler bana daha yakın geldi ne yalan söyleyeyim. İkinci bölümde yer alan son öykü ise bana Nermin Yıldırım'ın Unutma Dersleri kitabını anımsattı o yüzden sevdim. 



Sinem Sal aynı zamanda OT dergisindeki yazı ve öyküleriyle de tanınan,sevilen bir isim. Ben OT dergisi almadığım için yazarın orada yazdığı yazıları okuyamıyorum ama genel anlamda kitabını başarılı bulduğumu söyleyebilirim. 


Öykü okumayı sevenler veya yeni sevmeye başlayanlar için güzel bir seçim olabilir. :)






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk