Dizi Tavsiyesi - Santa Clarita Diet

Uzun zamandır dizi tavsiyesi vermiyorum bu yüzden bir günde iki post yazmama sebep olarak gösterebilirsiniz bunu. En son bitirdiğim mini dizim Santa Clarita Diet oldu. Bu diziyi seçmemde hem süresinin kısa olması hem de başrol oyuncularından birinin benim çok sevdiğim Drew Barrymore olması etkendi.



Dizinin garip ve bir o kadar da komik artı mide bulandırıcı ( evet yanlış duymadınız gerçekten ilk bölüm kusuyordum :D ) konusuna geçmeden önce kimler oynamış, kaç bölümmüş bu gibi fasa- fiso noktalarına bir değinelim. 



kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Santa Clarita Diet 10 bölümlük bir Neflix dizisi.


Dizi 10 bölümlük bir Netflix dizisi şimdilik ikinci sezonu olacak mı olmayacak mı belirtilmemiş ama sonuncu bölümde açığa kavuşmayan pek çok nokta var spoiler vermiyorum ancak çok açık bitmiş ne olduğu olmadığı pek de belli değil. 


Başrollerinde uzun süredir dizi piyasasından bi haber olan ama komedi filmlerinin aranılan kadın yüzü olarak bilinen canımız Drew Barrymore var. Drew burada kocasıyla beraber emlakçılık yapan Sheia karakterine hayat veriyor.  Kocası Joel rolüne ise Timothy Olyplant hayat veriyor. Bence bu ikisi mükemmel uyum sağlamışlar ben dizi genelinde karakterlerini de dizi içerisindeki uyumlarını da çok sevdim. Çiftin kızları Abby ise Liv Hewson canlandırıyor Liv annesinin geçirdiği değişimden sonra baya bir ergen olacak ama sonra duruma o da uyum sağlayacak. 





Sheia ve Joel emlakçılık yaparak geçimlerine sağlayan bir karı-kocadır. Lise yıllarından beri beraber olan çiftimizin 16 yaşında Abby adında bir kızları vardır. 


Kaliforniya eyaletinin Santa Clarita şehrinde yaşayan bu aile normal yaşamlarına devam ederken bir sabah Sheila midesi rahatsızlanır ancak bunu çok ciddiye almaz amma velakin satmaya çalıştıkları bir evi müşterilerine gösterdikleri sırada Sheila içi dışına çıkıncaya kadar kusar. Şimdi siz bunu normal kusmalarla karıştırmayın bu öyle böyle bir kusma değil benim içim dışıma çıkmıştı :D Çok gerçekçiydi bu kusma sahneleri neredeyse ölüyordum :D 


Bu kusma sırasında Sheila'nın midesinden kırmızı renginde, topa benzeyen bir şey çıkar. 


O kusmadan sonra Sheila insan eti yemeye başlar :D


O kusmadan sonra genç kadın birden bire çiğ et yemeye dahası insan eti yemeye başlar. Artık beslenebilmesi için insan etine ihtiyaç duymaktadır. 


Burada ne kadar mide fesadı geçirdiğimi tahmin edersiniz. :D




Kocası Joel bu durumun farkına vardığında iş işten geçmiştir çünkü Sheila aç kalınca gözü dönmüştür ve ona sarkıntılık yapan iş arkadaşını çiğ çiğ yemiştir :D 


Karısının üzerinde bilimsel deneyler yapacaklarını bildiği için hastaneye veya doktorlara da başvuramayan Joel, bu soruna çare buluncaya kadar onun aç kalmaması için mahallesindeyaşayan kötü adamları Sheila ile öldürmeye karar verir yoksa karısı aç kalınca onu ve kızını da yiyebilir sonuçta :D 



Dizi çok komik ama sonu tam bağlanmamış, ben dizipup'ta baktığımda son bölüm demişlerdi ama ikinci bir sezon daha çekilmeli sonuçta Sheila'ya ne olacak sorusu hala kafamda bir ampul edasıyla yanıp sönüyor benim. 


Boş vaktiniz varsa bir bakın derim haa bir de izleyecekseniz mideniz dolu iken izleyin, diziyi ilzerken yemek yemeyin feci mideniz bulanıyor :D tecrübeyle sabit.


Yorumlar

  1. Son zamanlar netflixten geçiniyorum hep buna da bi bakayım :) Midem bulanmaz benim herhalde çünkü walking dead olsun izombie olsun yemek yerken izlediğim dizilerdi alıştım yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena değil ama ilk bölümü izlerken yemek yeme :D

      Sil
  2. Fotoğraflara bakınca bile bir fenalaştım :D İzleyebilir miyim bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli aslında ama işte insan yiyor hatun çiğ çiğ :D

      Sil
  3. Ben ilk bölümü zar zor bitirip, ikinciye başlayamamıştım. Kadın da aşırı komik ve tatlı gelmişti oysaki ama yok midem almadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa olduğu için bende bitirdim yoksa yarıda kesecektim :P

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk