Kore Dizisi - Secret Love

Bu yaz tam anlamıyla Kore dizilerinin müdavimi oldum dizilerin biri bitiyor diğeri başlıyor. İtiraf etmeliyim ki Kore dramalarından sonra izlemediğim Türk dizlerine artık hiç yüz vermez oldum. Adamlar yazıyor cidden ve oyunculukları da bir numero bana kalırsa yaşıyorlar sanki oynarken bu da haliyle beni daha çok bağımlısı yapıyor bu dizilerin.


Bugün size uzun zaman önce bitirdiğim ama ancak şimdi vakit bulup yazabildiğim bir diziden bahsetmek istiyorum. Kıll Me Heal Me dizisinden çok sevdiğim Ji Sung ve Hwang Jung-Eum başka dizilerde de beraber oynamışlar mı diye bakındığımda 2013 yapımı Secret Love dizisine denk geldim ve iki günde bölümlerini hatmettim :)  Bu ikiliyi çok sevdiğim ve ekrana çok yakıştırdığım için bu dizi ile gönlüme daha çok yerleşti köftehorlar :)


Secret Love 16 bölümden oluşan bir Kore draması. 2013 yapımı.
Dizinin konusuna gelirsek esas kızımız yıllardır beraber olduğu savcı nişanlısından nihayet evlenme teklifini alır  (Hwang Jung -Eum) mutlu mesut bu olayı nişanlı ile kutlayan talihsiz kızımız yolda nişanlısının kaza yapıp bizim esas oğlan olan (Ji Sung) sevdiği kıza çarpıp ölümüne sebep olmasıyla mutluluğu kısa sürer. Sevdiği kızın ölüm haberi ile yıkılan canımız Ji Sung olay yerine koşar ancak sevgilisi hastanede son nefesini verir. Bunun acısıyla kıvranan oğlumuz kazayı kimin yaptığını öğrenmeye çalışır. Öte taraftan talihsiz kızımız nişanlısının başına iş açılmaması ve kariyerinin zarar görmemesi uğruna arabayı kendisinin kullandığını ve kazaya kendisinin neden olduğunu söyler. Bunu öğrenen esas oğlan Ji Sung kıza çektirmediğini bırakmaz intikam da intikam der ve kızın hapse girmesi ve  hapiste çekmediği çile kalmasın diye elinden geleni yapar. Bu arada kızımız hapiste nişanlısından hamile kaldığını öğrenir ve çocuğunu doğurur. 

Ay şunların tatlışlığına bi bakın hele :D

Çok spoiler vermek istemiyorum ama bundan sonra kızın oğlunu öldü sanması,nişanlısının onu hapiste bir başına bırakması ve esas oğlumuzun aslında kazaya neden olanın savcı olduğunu öğrenmesiyle kıza duyduğu aşk ortaya çıkacak ve tabi ki olaylar olaylar sayın seyirciler :D



Ben diziyi soluksuz izledim hatta kıza da çok çemkirdim bazı sahnelerde. Yaşanan onca şeye rağmen hala nişanlısını koruması beni deli etti Allahtan sonradan gözünü açtı da nişanlısının ciğeri beş para etmeyen kişiliğini gördü ve Ji Sung'un aşkını kabul etti. :) 


Secret Love 16 bölümden oluşan ve döneminde çok ilgi görmüş bir dizi eğer sizde heyecan ve ihtiras dolu bir dizi arıyorsanız bu diziyi şiddetle tavsiye ederim. 

Yorumlar

  1. Bu yaz bi tek doctors u izledim onu da yarida birakmistm. Masallh diyel sana

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan