Sarah Jio - Yeşil Deniz Kabuğu

Hellöö canım okur !

Bu aralar aşırının aşırısı sıkılıyorum bilmem size de oluyor mu ? Halimden çok da memnun değilim hep rutin bir şekilde not oku,not tut,sonra geç yat,iş ara ama bulama,bulduklarından da memnun kalmama sendromundayım. Ülkenin hali bana sorarsanız çok da iç açıcı değil, nereye gittiğimiz bilinmiyor kimse ne olacağını çözemiyor bu belirsizlik en çok biz gençleri yakıp kavuruyor çünkü nitelikli iş bulmak hele de mezun olduğunuz bölüme göre çok zor olunca bende kendimi okumalara veriyorum. 


Şu ara okumalarımı hızlandırmak için aşk romanlarını seçtim. Kolay okunabilen,bir edebi değeri bulunmayan bir kitap bulup onu okuyup ardı sıra beynimi yoran ve beni düşünmeye sevk eden bir başka kitaba saldırıyorum. İşte bu aşk romanlarından ilki Sarah Jıo ve Yeşil Deniz Kabuğu.


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Sarah Jıo ülkemizde çok sevilen pembik yazar. 
Yazarın çıkarmış olduğu son kitabı haricinde hepsini okudum ama hep aynı örgüyle yazması beni açıkçası bunaltmadı değil. Hep geçmişten gelen bir gizem,bir sır ve onunla hikayesi benzeşen bir kadın olayı çözüp durmaya çalışan meraklı kadınlar vs.vs. açıkçası beni bunaltmıştı amma velakin çok kolay okunuyordu ve bu da benim okuma hızımın durulduğu zor zamanlarımda can simidi gibi imdadıma yetişiyordu :D

Yeşil Deniz Kabuğu yazarın diğer aşk kitaplarından farklı değil ancak örgüsünü biraz değiştirmiş yine geçmiş ve gelecek döngüsü var ama fazla spoiler vermek istemiyorum genel olarak Kailey ve Cade'in aşk döngüsünü,yaşadıklarını konu ediniyor. 


Kitap 312 sayfa ve Pena Yayınlarından çıkmış yani tam da yaz okumalarınızda benim tabirimle fındık-fıstık pembik bir kitap her ne kadar kitabın kapağı yeşil olsa da :)

Yorumlar

  1. yeps jio okudum ama hepsini değil ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuma hızın düşerse çok faideli oluyor bu tür kitaplar :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan