Tehlikenin Farkında Mısınız !! Düğün Sezonu Yine Geliyor !

Evet yine o iğrenç aylara girdik sevgili okur düğün, nişan,söz vs.vs. muhabbetleri benim en bi sevmediğim Allahım ne zaman bitecek dediğim o tehlikeli zamanlara adım atmış bulunuyoruz. Sakın evlenenlere karşı bir antipatisi varmış bunun da demeyiniz çok reca edeceğim sevgili okur yok öyle  bişeysi lütfen! Benim asıl kaçtığım sosyal ortamlarda kendini açık açık ifşa etmek demiyorum ben ona artık bağıra bağıra hönküre hönküre '' Ben evleniyoruum laaagn ! siz de evde kaldınız bu sene hişşt enayiler bakın kocam danalar gibi yakışıklı,üstelik de arabası,işi,gücü yerinde'' narası atan kendini bilmez evde kalmaktan son anda paçayı yırtan kız müsveddeleri ama yok hayır kız değil teyze demem gerekirdi çok pardon :) 




Facebook denen sosyal zat-ı muhteremi ben bu aylarda hep kapatıyorum geçen yılda sanırım bir 5-6 ay kadar o mecradan uzaklaştım sonra bir açtım evlenenleri geçtim benden daha küçükler doğurmuş aşk meyveleri adını verdikleri yavrularına isim bulma telaşındalar o da yetmezmiş gibi her gün o alınan cicili bicili tabak çanaklarla '' Aşkımla pasta keyfisi, kurabiyemle maç keyfisi ( salak sanki çok maçtan anlasa içim yanmayacak ), aşkım bana zart aldı, aşkım bana zort dedi affedersiniz ama neredeyse sıçtıkları boku çekip atacaklar yani o derece. 


Bu evlilik müessesine giren arkadaşlarımı da tanıyamaz oldum ha kaynanaya yaranma hallerine girişmişler. Eskiden yemek yapmanın ''Y'sini bilmeyen arkadaşlarımın büyük çoğunluğu birer Emine Beder kıvamında.


Az buçuk Twitter denen şeyi kurcaladığımda bu dertten muzdarip olan bir ben değilmişim onu gördüm :D İşte bu muhteşem olay için yazılan inci gibi twitler :D


'' Dün gece yine herkes hayvan gibi evlenmiş''

'' Benim girdiğim sınavın adı ÖSS idi ve hala evlenemedim '' :D

''Yaşıtlarım çoluk çocuğa karışalı baya oldu ben hala düğünlerde gelin çiçeği yakalamak için taktik geliştiriyorum.''

'' Ulan Arçeliğin robotu bile evlendi ben evlenemedim.''

''Gerdeğe siz giriyonuz çeyreği biz takıyoruz :D

''Allahınız varsa artık yüksek yüksek tepelere ev kurmayın :D


Bunlar benim en çok sevdiklerim :D bi de yeni adet olmuş sayın okur benim zamanımda ki ben daha gencim :D düğün nişan davetilerini Faceden yolluyorlar bunu son iki senedir baya baya görüyorum ve içimden de yuh diyorum ya var ya düğün yapacaksanız bu davetiye bastırma masrafından carrt! diye kurtulma şeysidir ki bence gayet güzel o vakit bende takacağım parayı ya da altını Faceden yollarım bi akıllı sen misin ey düğün sahibi :D


Ya demem o ki evlilik güzel şey kutsal şey ama ne olur bunu gözümüzün içine soka soka yapmayın la bezdim düğün fotosu beğenmekten onu da geçtim ben evlensem sessiz sedasız falan evlenirdim altın,para,düğün bunlara acayip kılım hiç sevmedim oldum olası sevenleri de anlayabilmiş değilim ya zevk renk meselesi mirim :)



Yukarıda da dediğim gibi Gerdeğe giren siz çeyreği takan biz yıldım sevgili okur yıldım :)


Yorumlar

  1. Çok harika bir paylaşım olmuş. Yüzümden tebessüm eksik olmadı yahu :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan