11 Haziran 2016 Cumartesi

Hayat Şarkısı

Heyoo !

Hayat Şarkısı izleyenleri bir elleri görelim annem :) Eğer sizde benim gibi bu dizinin bağımlısı olduysanız hele bi gelin hasbihal edelim,tartışalım, konuşalım çünkü olaylar olaylar yani sayın seyirciler :D




TV izleme alışkanlığım çok yoktur eskiden yani lise yıllarımda o kanaldan bu kanala zap yapıp durur durmadan o sersem şeye bakar bakar dalardım. Allah'tan üniversiteye başladım da bu nalet alışkanlıktan kurtuldum onun yerine şimdi kendime,kitaplarıma ve yazılarıma daha çok zaman ayırabiliyorum.


Son zamanlarda denk gelen öyle bir dizi var ki benim benden aldı desem yeridir. Şubat ayında Kanal D de başlayan ve başrollerini Birkan Sokullu, Burcu Biricik,Ahmet Mümtaz Taylan,Tayanç Ayaydın'ın paylaştığı ve Kore dizisinden Flames of Desire 'den uyarlanan Hayat Şarkısı beni ekrana kilitledi desem yeridir çünkü ders çalışmam gereken saatlerde ben bütün Salı gecemi iptal edip bu diziye kitleniyorum. Flames of Desire adlı bir Kore dizisinden uyarlanan Hayat Şarkısı karakterleri bu kadar oturtulamazdı herhalde. Yani Bayram Cevher rolü için yaratılmış sanki Ahmet Mümtaz sonra Burcu Biricik yahu ben onu akıllı, uslu,masum rollerde görmeye alışmışım böyle şeytanımsı ama içinde bir yerlerde o masum çocuğu korumaya çalışan bir kadını canlandırıyor bence bunda çok da başarılı  sonra o Kerim yok mu o Kerimm yani Ex aşkı Filizi'in deyimiyle Kegggggiiim! :) Allah'ım o nasıl bir gülüştür be içimin yağları eriyor iyice o gülünce böyle sırıtıp duruyorum bende :) ama asıl oyunculuk nasılmış bence onu gösteren kişi düpedüz Mahir karakterine hayat veren Olgun Toker değil mi sizce ? Ben adamın hastası,müptelası oldum nasıl oyuncu olunur bir karaktere nasıl hayat verilir bunun cevabı Olgun Toker bize öyle iyi gösteriyor ki hayran kalamamak mümkün değil.


Hülya karakterine Burcu Biricik hayat veriyor 

Hayat Şarkısı Türk aile yapısına,örf ve adetlerine göre göre gayet başarılı uyarlanmış ve canlandırılacak olan karakterlere o kadar iyi hayat verilmiş ki insanın bir an gerçek sanası geliyor.


Son bölümü izleyenleriniz varsa gerilim hat safhada !! Hülya'nın pislikleri bir bir dökülüyor en son abi Hüseyin Cevher Hülya'nın aslında Mehmet bebeğin annesi olmadığını öğreniyor sonra da Cem ile olan ilşkisini, ondan bebek aldırdığını dahası Zeynep yerinde durmayacak gibi yine bir ekşın peşinde :)


Demem o ki ben bundan sonra olacak olanları tahmin edemiyorum hele de sezon finaline 3 bölüm kala :)

2 yorum:

  1. Bende normalde televizyon izlemiyorum şuan tek takip ettiğim dizi var oda Hayat Şarkısı elimi kaldırdım :)) ben internetten izliyorum Hülya'ya bayılıyorum yahu tam deli :D Hüseyin baya atar yaptı bence söyleyecek aileye bir şeyler ama hadi bakalım yarın yeni bölüm var :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bende tek kelime ile b-a-y-ı-l-ı-y-o-r-u-m yarın büyük gün :) Filizde geberip gitsin istiyorum :P laf aramızda :D

      Sil

11 Haziran 2016 Cumartesi

Hayat Şarkısı


Heyoo !

Hayat Şarkısı izleyenleri bir elleri görelim annem :) Eğer sizde benim gibi bu dizinin bağımlısı olduysanız hele bi gelin hasbihal edelim,tartışalım, konuşalım çünkü olaylar olaylar yani sayın seyirciler :D




TV izleme alışkanlığım çok yoktur eskiden yani lise yıllarımda o kanaldan bu kanala zap yapıp durur durmadan o sersem şeye bakar bakar dalardım. Allah'tan üniversiteye başladım da bu nalet alışkanlıktan kurtuldum onun yerine şimdi kendime,kitaplarıma ve yazılarıma daha çok zaman ayırabiliyorum.


Son zamanlarda denk gelen öyle bir dizi var ki benim benden aldı desem yeridir. Şubat ayında Kanal D de başlayan ve başrollerini Birkan Sokullu, Burcu Biricik,Ahmet Mümtaz Taylan,Tayanç Ayaydın'ın paylaştığı ve Kore dizisinden Flames of Desire 'den uyarlanan Hayat Şarkısı beni ekrana kilitledi desem yeridir çünkü ders çalışmam gereken saatlerde ben bütün Salı gecemi iptal edip bu diziye kitleniyorum. Flames of Desire adlı bir Kore dizisinden uyarlanan Hayat Şarkısı karakterleri bu kadar oturtulamazdı herhalde. Yani Bayram Cevher rolü için yaratılmış sanki Ahmet Mümtaz sonra Burcu Biricik yahu ben onu akıllı, uslu,masum rollerde görmeye alışmışım böyle şeytanımsı ama içinde bir yerlerde o masum çocuğu korumaya çalışan bir kadını canlandırıyor bence bunda çok da başarılı  sonra o Kerim yok mu o Kerimm yani Ex aşkı Filizi'in deyimiyle Kegggggiiim! :) Allah'ım o nasıl bir gülüştür be içimin yağları eriyor iyice o gülünce böyle sırıtıp duruyorum bende :) ama asıl oyunculuk nasılmış bence onu gösteren kişi düpedüz Mahir karakterine hayat veren Olgun Toker değil mi sizce ? Ben adamın hastası,müptelası oldum nasıl oyuncu olunur bir karaktere nasıl hayat verilir bunun cevabı Olgun Toker bize öyle iyi gösteriyor ki hayran kalamamak mümkün değil.


Hülya karakterine Burcu Biricik hayat veriyor 

Hayat Şarkısı Türk aile yapısına,örf ve adetlerine göre göre gayet başarılı uyarlanmış ve canlandırılacak olan karakterlere o kadar iyi hayat verilmiş ki insanın bir an gerçek sanası geliyor.


Son bölümü izleyenleriniz varsa gerilim hat safhada !! Hülya'nın pislikleri bir bir dökülüyor en son abi Hüseyin Cevher Hülya'nın aslında Mehmet bebeğin annesi olmadığını öğreniyor sonra da Cem ile olan ilşkisini, ondan bebek aldırdığını dahası Zeynep yerinde durmayacak gibi yine bir ekşın peşinde :)


Demem o ki ben bundan sonra olacak olanları tahmin edemiyorum hele de sezon finaline 3 bölüm kala :)

2 yorum:

Gözde'nin Blog Günlüğü on 12 Haziran 2016 12:20 dedi ki...

Bende normalde televizyon izlemiyorum şuan tek takip ettiğim dizi var oda Hayat Şarkısı elimi kaldırdım :)) ben internetten izliyorum Hülya'ya bayılıyorum yahu tam deli :D Hüseyin baya atar yaptı bence söyleyecek aileye bir şeyler ama hadi bakalım yarın yeni bölüm var :)))

Damla EKER on 13 Haziran 2016 03:15 dedi ki...

Ayy bende tek kelime ile b-a-y-ı-l-ı-y-o-r-u-m yarın büyük gün :) Filizde geberip gitsin istiyorum :P laf aramızda :D

Yorum Gönder