John Green - İlk Aşk

Kötü kitap yoktur sadece iyi bir olay örgüsünden yoksun ve hikaye dediği konuyu iyice çekiştirerek saçmalayan yazar vardır. Şimdi diyeceksiniz ki bu kız ne der ? Demem o sevgili kitap kurtları John Green ve İlk Aşk kitabını satın almayın neden mi anlatıyorum efendim :)


John Green'in çok değil yaklaşık birkaç ay önce bestseller olan Aynı Yıldızın Altında kitabını okumuş ve elimden geldiği kadar burada yorumlamıştım. Kitap çok çok muhteşem değildi lakin konusu saçma değildi belli bir olayı vardı. Kız hastaydı oğlan hastaydı aşk gerçekten vardı ve sonu acıklı bitiyordu yani demem o ki beni İlk Aşk kitabı kadar bunaltmadı :D


Yalan söyleyemiyorum İlk Aşk elimde çok süründü ve hiç okuma istediği veremedi. Araya bir sürü akıcı kitap soktum bitirebilmek için ama nafile o kadar sıkıcıydı ki bitirene kadar kriz geçirmeme sebep oldu :)

Kitabın konusu Colin Singleton'ın süreki takıntı haline getirdiği Katherine isimli kızlar onlarla kısa süren ilişkileri ve her defasında terk edilmesi. Tam tamına 19 Katherine tarafından terk edilen Colin'in, arkadaşı Hasan ile beraber bir yolculuğa çıkması ve burada yarattığı tüm romantik ilişkilerin geleceğini hesaplamayı uman bir dehanın hikayesi anlatılıyor.




Kitabın sonunda gerçek aşkı bulan Colin teoreminin de bir işe yaramadığını anlamasıyla kitap son buluyor.


Kitap o kadar sıkıcıydı üzerine 3 kitap bitirdim varın halimi siz düşünün bir de 313 sayfa :) Neredeyse pimi çekilmiş bomba gibiydim herhalde uzun bir süre John Green kitabı okumam :)



Yorumlar

  1. Bazı kitaplar bitene kadar insanı bunaltıyor.Benim de çok başıma geldi bu tür şeyler.Bitirmek uzun zaman alıyor maalesef böyle olunca.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan