Benim Adım Özgecan Aslan

Benim adım Özgecan Aslan. 20 yaşındaydım -dıydım diyorum çünkü 20 yaşında kaldım. Benim adım Özgecan Aslan üniversite öğrencisiydim psikoloji okuyordum -dum diyorum çünkü mezun olamadım, kep takamadım,anne -babama sarılamadım mezuniyetimde  -Bakın kızınız mezun oldu bitirdi okulu, hayata atılıyor diyemedim. Bir buket çiçeği çok gördüler bana hayatımın en güzel yerinde çekip kopardılar beni. Bindiğim minibüsün sonum olacağını bilseydim biner miydim sanki, en son yolculuğuma o minibüste çıktığımı bilseydim gider miydi ayaklarım o yere ?

Benim adım Özgecan Aslan benim tek suçum kadın olmak. Kadın olmak ucuz bu ülkede çok ucuz anne, kadın olarak doğurdun ya sen beni okumam için okula gönderdin ya anne bak kendim sana gelemedim cansız bedenimi getirdiler sana anne! Her gün arkamdan dualar ederek uğurladığın kızın yaşamıyor artık anne,yaşamımı çaldılar benden.

Özgecan Aslan sadece 20 yaşındaydı. Özgecan, sana saldırdıklarında önce o soğuk elleriyle saçlarına mı dokundular? Nasıl yaklaştılar sana ? Çok bağırdın mı,duyan olmadı mı seni Özgecan ? Çığlık atmayı öğretin çocuklarınıza diyen bakanımız da mı seni duymadı, ben aslında kadınla erkeğin eşit olmadığına inanıyorum diyen ve her fırsatta beni halk seçti diyen Cumhurbaşkanı da seni duymadı değil mi can kız Özge ?


Kadınım ben vajinam var diye beni seks objesi olarak görenler utansın! Doğurganım diye niye çocuk ölüyor annesi ölsün çocuk yaşasın diyen bir adam var tepemizde ! İşsizliğin sebebi kadınların iş araması diyen bir bakandan, kadın-erkek eşitliğine inanmayan bir devlet başkanından ve her fırsatta doğurun doğurun alayına doğurun bakın size her doğurduğunuz çocuk için çeyrek altın takıcaz diyen bir zihniyetten kadına değer vermesini bekleyemezsiniz.!


Çığlık atıyorum sayın bakan bakın duyabiliyor musunuz beni ? Hatta bağırıyorum duyun işte sesimizi ! Özgecan, o soğuk o izbe minibüste canıyla çekişirken,ırzına geçilirken sen nerdeydin?




Benim adım Özgecan Aslan. Öldüğümde 20 yaşımdaydım. Üniversite 1.sınıfta hayallerime doyamadan,onlara ulaşamadan,anne olamadan önce ırzıma geçtiler ardından da bıçaklayıp beni yaktılar.


Benim adım Özgecan Aslan beni unutmayın ben kadına şiddetin ne ilk ne de son mağduruyum.

''Ölüyorum dedi insanoğlu kolay gelsin dedi Tanrı ''

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan